Hemma

I måndags på eftermiddagen kom jag hem till Sverige igen efter två galna veckor på Cypern, Ayia Napa. Har varit helt förstörd sedan jag kom hem och inte haft orken att blogga. Direkt när jag kom hem i måndags så mötte jag upp Paula som följde med mig till Ica så jag kunde köpa hem lite mat. Pasta, cola och ostbågar fick det bli. Så olikt mina matvanor men jag mådde verkligen skit. Resten av kvällen halvsov jag framför serier.
   Igår när jag vaknade och hade min första riktiga dag i Sverige mådde jag fortfarande skit. Hosta, huvudvärk, trött i kroppen, ont i halsen och listan kan göras lång. Gjorde inte ett skit under hela dagen. På kvällen kom Paula över och vi pratade lite om resan och åt middag. När hon gick hem satt jag återigen och kollade serier och bara latade mig till sent på natten.
   Under natten sov jag inte alls bra och när jag vaknade idag var mina ögon svullna, ena ögat var så svullet att det såg helt sjukt litet ut. Det vattnades i ögonen hela morgonen och hostan ska vi inte ens tala om. Så jag är helt enkelt fortfarande helt död efter resan. Men har i alla fall lyckats packa upp resväskan, tvätta kläder och göra mig i ordning så tummen upp för det. Helt sjukt att två veckor med den livsstilen vi hade kan ta så hårt på än. Ska berätta om resan senare. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louize

Kommer det upp bilder från resan snart? :)

Svar: Ja absolut :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback