Mysig kväll vid Görväln

Igår blev jag bjuden på grillat här hemma med pappa. Riktigt gott var det. Efter maten tog jag bilen och hämtade upp Therese för att sedan åka och handla på Coop. Därefter åkte vi och hämtade upp min fina lilla hamster Nellie från Paula så att Therese kan ha henne nästa vecka. Stackars liten som först var hos Nick, sedan mig, sedan Paula och nu Therese. Men snart får hon vara hemma igen. När vi hade lämnat av henne hämtade vi upp Cissi och åkte till Görväln. Där satt vi med massa filtar och hade det mysigt medan solen gick ner. När det var riktigt mörkt och några grabbar som suttit en bit länge bort skulle gå och tyckte att vi med skulle det (de blev lite oroliga av att vi skulle vara där helt ensamma) så åkte vi hem till Therese. Där gosade vi ner oss i soffan och kollade på filmen The Croods. Efter två tiden lämnade jag av Cissi hos henne och åkte hem. Myskväll deluxe. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback