Sliten gånger tusen

Tredje dagen hemma i Sverige och fjärde kvällen. Jag är fortfarande helt sliten och orkar knappt stå upp. Både jag och Therese åkte på något sista dagarna där borta och det plus den livsstilen vi hade har gjort oss i princip döda. I morse vaknade jag med knallröda svullna ögon. Hostan börjar dock bli bättre efter en massa hostmedicin. Men nu är det mest orken som måste komma tillbaka. Jag gick och handlade på Ica med Paula och det tog verkligen på krafterna. Det suger att bara kunna sitta hemma för det är så långt ifrån mig man kan komma. Och jag som ville börja träna nu när jag kom hem igen. Istället sitter jag här och bara glor. Får hoppas på att bli frisk till imorgon. Men oavsett vad så är det värt de två roliga veckorna jag haft. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback