Sundsvall

I tisdags åkte jag till Sundsvall för att hälsa på Sara. Kom fram vid halv åtta på kvällen. Sara mötte upp mig på tågstationen och vi gick direkt och handlade middag och ingredienser till marängsviss. Sedan satte vi på filmen Jack the Giant Slayer och hade mys kväll.
   Dag två var vi ganska sega med vi gav oss iväg på en två timmars lång powerwalk sedan hem och tog en dusch innan vi tog oss till stan och mötte upp Saras klasskompisar. Vi satte oss och åt sushi och sedan drog vi vidare till en uteservering för några drinkar. När hennes vänner skulle hem drog vi hem och fixade oss lite för att sedan dra tillbaka ut igen. När vi skulle gå hem började det regna, så mycket att vi fick skrattanfall hela vägen hem. Väl hemma var vi blöta ända in på underkläderna så det var bara att klä av sig och hänga det i torkskåpet. Efter en varm dusch kunde vi äntligen lägga oss och sova.
  Dag tre tog vi en lång sovmorgon och sedan promenerade vi till stan för en shoppingrunda. Hittade en massa fint. När vi var klara så handlade vi ingredienser till pannkakor och åkte hem för att laga middag. Måste säga att vi hade väldigt roligt medan vi lagade maten då vi även gjorde en instagram video om det. Efter maten kröp vi ner i sängen och satte på filmen Snitch. Riktigt mysigt.
   Igår, dag fyra, var det dags att åka hem igen. Sara följde mig till tåget och sedan väntade en  fyra timmars resa hemåt. Hade så himla kul dessa dagarna och kommer sakna min finis väldigt mycket. Ciao<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback