Träningen v. 29

De har hänt så mycket senaste veckorna att jag helt glömt blogga om min träning. Nu har det iofs inte blivit mycket träning just för att det hänt så mycket. Men måndagen (15 juli) dagen innan jag åkte till Sundsvall drog jag till gymmet. Tränade 1 timme och 30 minuter. Började med 40 minuter kondition, 30 min på crossen och 10 min på bandet. Brände sammanlagt 847 kalorier. Sedan blev det 40 minuter styrka och då var det armar, bröst och övre rygg som gällde. Avslutade med 10 min stretch.
 
 
När jag väl var i Sundsvall så gick jag och Sara en långsammare powerwalk på onsdagen (17 juli). Den blev på 1 timme och 54 minuter och vi gick 12,52 km så det blev en rätt lång runda. Vi brände 844 kalorier. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback