Första måndagen i Juni

Då var det redan måndag och ny vecka igen. Idag vaknade jag upp på bra humör med en positiv inställning till allt. Jag bestämde mig för att vädret skulle bli fint så körde på klänning och tunna leggings trots de grå molnen på himlen. Och hade jag inte rätt? Under dagen smög sig solen fram och det blev riktigt varmt. Jobbade 9-15.15 och tog sedan sällskap med Angelica till Ica i Viksjö. Började med att hämta ut ett paket och sedan storhandlade jag inför veckan. Kom hem och öppnade mitt paket från h&m och allting satt perfekt. Dessutom hade jag fått min Glossybox i brevlådan med fina produkter så blev dubbelt så glad. Nu har jag precis ätit en god middag och ska vila magen innan det blir en powerwalk med Angelica. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback