Fredag och lördag

Efter att ha ätit en god grekisk sallad med pappa i fredags så drog jag in till Rålis för att möta upp Amanda, Sara, Josefine och Jannica. Vi satt och förade i parken innan vi tog taxin till Pure nattklubb. Där dansade vi loss hela kvällen. Även Jens och Pontus dök upp och joinade oss. När jag hade fått i mig tillräckligt med dricka för kvällen så tog vi taxi hem till Jens där vi alla sov. Bara det att ingen kunde sova så strax efter nio åkte jag hem. Sov i två och en halv timme och lade mig sedan ute i solen. Therese kom över och vi låg och pressade samtidigt som vi planerade resan. När solen gick i moln drog vi till Ica och sedan hem till henne där vi satt på balkongen och käkade. Sedan tog vi sällskap när jag gick hem och hon åkte iväg på annat håll. Någon timme senare kom Angelica, Kim och Christian och hämtade upp mig och vi åkte till Kungsängen. Där hämtade vi upp Björn och åkte vidare hem till Victor och Anton för att fira Victors födelsedag. Blev många myggbett den kvällen vill jag lova. Strax efter ett åkte vi hem igen och väl hemma däckade jag direkt. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback