Onsdag på Sommar

Igår efter mottagningen drog vi alla hem till Nick där vi satt och förade innan vi tog tåget in till stan och klubb Sommar. Måste erkänna att det blev lite för mycket för mig igår men absolut inget jag ångrar då jag hade grymt kul. Vi var där ganska tidigt så dansgolven var helt tomma. Och därför började jag och Nick dansa själva medan alla andra tittade på, himla kul. Ju mer klockan blev desto mer folk kom det och sedan gick det knappt att andas. Men det blev mycket dans med massa olika människor, roliga bilder med randoms, konstiga konversationer med folk och hade helt enkelt riktigt kul. Dock tappade man bort varandra hela tiden, men hade inga problem med det då jag alltid var med någon jag kände. Kvällen, eller snarare natten, slutade med att jag tog nattbussen hem med en massa fulla 18-åringar. Väl hemma strax efter fyra däckade jag direkt. Återigen, tack för igår alla som var med! Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback