Oxid och Magenta med Sara

Åkte in till stan vid elva tiden igår där jag mötte underbara Sara (som är på besök) och hennes klasskompisar. Vi drog till någon bar som jag inte ens minns namnet på, men så fort vi kom in gick vi igen typ. Så drog vi vidare till Oxid där Daniel jobbar. Där dansade vi loss och drack drinkar och shots enda till stängning vid tre. Då drog vi vidare till Magenta som stänger fem. Blev massa dans även där tills det nästan bara var jag och Sara på dansgolvet, då kände vi att det nog var dags att åka hem. Så vi tog nattbussen hem med sämsta chauffören någonsin som hotade oss att gå av eller gå längre bak i bussen för att vi skrattade och pratade. Blev så jävla arg. Var hemma vid sex tiden och däckade direkt. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback