Packat

Idag har varit en seg dag, vaknade upp med feber, huvudvärk och halsont. Men stark som jag är så har jag ändå lyckats göra allt jag skulle göra idag. Började med att åka till centrum med Therese. Vi införskaffade oss allt det sista till resan samt växlade pengar. Sedan blev det en lunch på Tasty's innan vi åkte hem. Hemma började jag att packa. Sedan kom Nick över så städade vi Nellies bur och så tog han med sig henne till sig. Åt en middag med pappa och sedan fortsatte jag med packningen. Strax efter åtta åkte jag och hämtade Therese och Paula. Angelica kom också över så satt vi och umgicks tillsammans en stund. När Paula och Angelica drog så har jag och Therese fixat allt som behövts fixas. Ska strax föra över gamla bilder från mobilen till datorn så jag har plats med nytt där borta. Sedan är det dags att sova, imorgon ska vi upp vid fyra tiden. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej men uschi, inte kul med feber! :(( Hoppas du piggar på dig tills imorgon! Tack för i helgen! Ha det superduperbäst och sola lite åt mig! <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback