Stallet

Idag hade jag en effektiv men tuff morgon. Vaknade halv sex och tjugo över sex stod jag ute och väntade på bussen. Åkte på ett möte kring eventuellt jobb och sedan tog jag bussen till jobbet där jag var halv åtta och precis i tid. Vi gick med barnen till stallet och kollade på hästarna och mös i solen. En liten häst stod och kliade sig som en hund och jag lyckades fånga det på bild, haha. Hade även min sista sov-vila med barnen idag, mina sötisar! Jobbade till två och lyckades ha ett till möte kring eventuellt jobb. Efter det drog jag till gymmet. Sedan jag kom hem har jag bara slappat och ätit middag och snart ska jag och Angelica gå en powerwalk. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback