Ännu en tidig dag

Även idag slutade jag klockan två. Så efter jobbet tog jag en runda förbi centrum. Vanligtvis brukar jag träna de dagar jag slutar tidigt men denna vecka hoppar jag det pga tatueringen. Vill att den ska läka. I centrum mötte jag upp Paula. Jag lyckades köpa med mig en svart spets klänning på rean för endast 75 kr. Får visa senare. När vi hade gått runt lite så promenerade vi hem. Väl hemma bytte jag till mjukis och gick sedan ut för att träffa en gammal vän till mig. Vi pratade och promenerade ett bra tag och det kändes faktiskt rätt bra. När jag kom hem så hade Nick lagat mat som vi åt framför ett avsnitt av The walking dead. Nu ska jag bara fortsätta vara glad resten av kvällen. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback