Besök till stallet

Idag började jag 9.oo. Vi gick direkt med barnen på en långpromenad till stallet vid Säby. Det var blåsigt, halt och kallt. Väl där tittade vi på alla hästar och jag och min kollega klappade dem lite. Sedan fick barnen fika. Under tiden kollade jag på hästarna. Det var en jätte söt häst som började rulla sig i snön, såg riktigt roligt ut. Och flera hästar vågade sig fram för att titta närmare på oss. Dock var det ett flertal hästar som sparkade på varandra och bråkade, det var inte alls kul att se, speciellt inte med barnen med. När vi alla frös promenerade vi tillbaka igen. Jag slutade jobbet klockan fyra och då hämtade Nick upp mig. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback