Biomys en fredag

När Nick hämtade upp mig efter jobbet så åkte vi till Olles kiosk där jag hämtade alla mina skor jag köpte för ett tag sedan. Blev dock riktigt besviken när ett par inte kunde levereras då lagerstatusen tydligen visat fel och ett annat par var i storlek 39 fast det stod 38 på både kvittot och kartongen. Men de andra var snygga! Strax innan sex åkte vi till Kista centrum. Käkade och gick på bio. Vi såg filmen Hansel & Gretel: Witch Hunters. Efter filmen åkte vi hem för att välkomna min syster som kom på besök med lilla bebisen. Så pussade och myste med honom en stund innan de gick och lade sig. Ska själv strax sova då jag har huvudvärk och är illamående. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback