De nya hyllorna

Inatt blev det endast sex timmars sömn. Utöver det så halvsov jag mellan 7-9. Gick upp strax efter nio och barnvaktade Conrad medans min syster packade in i bilen. Sedan sa vi hejdå för den här gången. Åt frukost framför ett avsnitt av Once upon a time. Efter det städade jag och Nick vår våning. När vi var klara åkte vi och handlade inför nästa vecka. När jag kom hem hjälptes jag och pappa åt att sätta upp vägghyllorna jag köpte för ett par veckor sedan. Nu pryder mina nagellack dessa hyllor. Dessutom rensade jag bland mina skönhetsprodukter så nu känns allting rent och fräscht. Åt nyss middag med pappa och Nick. Jag hade lagat en kycklingwok till dem och en qournwok till mig. Nick diskar och snart ska vi krypa ner under massa filtar och se på film. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback