Glossybox Mars

Temat för den här boxen var The Red Carpet Box. Man fick ett helt kit med produkter för att ge ren hud med lyster, vackra läppar, skimrande ansiktsdrag och ett vackert leende. Måste säga att jag blev riktigt glad över sminkborttagningsgelén då det var exakt vad jag behövde fylla på i lagret och den verkar lovande. Ciao<3
 
 
 
Innehållet:
 
Garnier Skin Naturals Pure Active 2-in1 Make-Up Remover Gel - sminkborttagningsgelé
Bruno Banani Dangerous Woman EdT+Showergel - parfym+duschgelé
Da Vinci Cosmetics Mineral Shimmer - ögonskugga
Jelly Pong Pong Lip Blush - läppglans/stift
Smile Lab Advanced Teeth Whitening Strips Sensitive - tandblekningsremsor
 

Kommentarer
Postat av: Tamara

Jag har också testat tandbleknings remsor.. men mina köpte jag av Stellawhite. Tycker bleknings strips är så smidigt och Stella whites är riktigt bra också tycker jag. Vad tyckte du, var du nöjd? :)

Svar: Det är smidigt men jag tyckte inte att resultatet var så bra, såg i princip ingen skillnad tyvärr. Men kan vara så att man måste använda de ett par gånger :).
Isabelle Bongcam

2014-07-15 @ 16:13:25

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback