Internetshopping

Idag var jag inne på h&m's hemsida och tittade in alla nyheter precis som varje vecka. Och idag kände jag för att klicka hem lite nytt. Hade egentligen lite rabatter fram till igår så kändes typiskt att jag inte för ens idag bestämde mig för att köpa lite saker. Men med 100 kr rabatt från en rabatt sida så kändes det bra ändå. Det blev lite påfyllning av smink, en söt vinröd klänning, träningslinne och träningsshorts, ett par militärgröna treggings, ett par virkade vita shorts (som jag redan har hemma i svart från förra året), en grå kofta och sist ett par vita sneakers. Nästa vecka lär det trilla ner i brevlådan och då får jag se om allt passar. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback