Min vecka hitills

Har inte bloggat sedan i måndags, då var jag helt död efter kryssningen. I tisdags fyllde jag 22 år. Vaknade på morgonen och fick en present av Nick. En as grym ritplatta (som jag fortfarande inte hunnit testa). Sedan jobbades det 9-14. När jag hade slutat gick jag hem. Angelica kom över när hon slutade och klockan fem skulle vi båda på möte med jobbet. Så hämtade Nick mig halv åtta och vi åt Tasty's mackor som han bjöd på framför ett avsnitt serie. Så egentligen hände inget speciellt roligt på min födelsedag.
   Igår började jag 7.3o med planering sedan klädde vi ut oss till påskkärringar. Vi gick igenom den stora skolan med barnen och så blev det ett besök till gästhemmet där vi sjöng sånger för de gamla och gav bort påskkort som barnen hade målat. Sedan åt vi påsklunch och så slutade jag återigen klockan två. Gick hem och städade och tvättade.
   Idag hade vi arbetstidsförkortning så jag jobbade 9-13.3o och kom hem för en stund sedan. Ska invänta Nick och umgås med honom lite. Ikväll kommer nämligen pappa, mamma och syster + familj hit för att fira påsk. De stannar hela helgen och imorgon ska de fira min födelsedag. Ska bli riktigt mysigt. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback