Presenter

Igår blev jag firad av min familj. Dagen började med att jag och Nick tog en promenad i det fina vädret. Vid sju tiden var det dags att fira mig. Vi drack champagne och så öppnade jag paketen. Av min syster och hennes familj fick jag en glaskanna och två glasburkar, riktigt fina. Och av mamma och pappa fick jag en iPad och en muffins receptbok. Blev riktigt glad för allting. När jag hade öppnat allt så satte vi oss för att äta maten som jag beställt och pappa lagat. Till förrätt blev det chévretoast. Till varmrätt blev det inbakad oxfilé med svampstuvning, potatiskaka med västerbottenost och en madeirasås. Till efterrätt blev det vit chokladmousse med maränger och passionsfrukt. Allting var super gott och det var längesedan jag blev så mätt. Ett bra firande. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback