1 timme och 30 min gym

Älskar hur träningen har blivit en del av min vardag. Att jag får in både powerwalks och gym utöver den vardagliga konditionen till och från jobbet. Idag blev det gymmet för min del. Började med 20 minuter kondition på crossen där jag brände 487 kalorier. Sedan körde jag en timmes styrka. Träffade en tjej som jag sett några gånger innan, vi klickade direkt och hon gav mig många bra tips. Hon visade lite grejer som jag absolut ska göra i framtiden. Blev i alla fall armar, bröst och övre ryggen idag. Även pytte lite ben och rumpa på vissa övningar som hon lärde mig. Vi avslutade med 10 minuter stretch. Så himla skönt att ha tränat och nu bara kan njuta av att det är fredag. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback