1 timme och 30 min gym

Idag blev det en och en halv timme på gymmet. Kände att jag hade världens energi och kan inte förstå varför jag inte tränat på gymmet under helgerna. Jag började med 40 minuter kondition. 20 minuter på crossen och 20 minuter på bandet. Brände 730 kalorier sammanlagt. Bandet visade 2,06 km och crossens km fungerar ju som sagt inte. Idag rann svetten enormt mycket, har ingen aning om vad som hände. Och ansiktet var rödare än en tomat så jag blev bländad varje gång jag kollade mig i spegeln. Har inte svettats så mycket på riktigt länge i alla fall. Efter konditionen körde jag 40 minuter styrka, mage och nedre ryggen blev det idag. Avslutade med 10 minuter stretch.
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback