Eurovision

Idag tog jag en väl behövd sovmorgon, sedan låg jag var i sängen att bra tag innan jag gick upp och bara njöt av min stora säng. Efter frukosten blev jag fett speedad så jag drog till gymmet och körde så svetten rann. På hemvägen satte jag mig utanför Paula och snackade, även Johanna kom förbi på slutet. Blev hem en snabbis för dusch och ombyte innan jag mötte Paula och gick till Ica. Köpte med mig middag från salladsbaren som vi sedan åt på min balkong. Strax innan nio kom Therese och vi tre kollade på Eurovision. Man förstod direkt att Danmark skulle vinna, men deras låt var ju faktiskt väldigt bra så det förtjänade dem. Följde Therese en bit hem och nu sitter jag här och ska strax lägga mig. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback