Helgens bravader

I fredags jobbade jag 7.45-13.oo. Sedan promenerade jag till Ikea där jag mötte upp min syster och Conrad. Blev en runda där plus en snabb runda på Jysk. Kom hem med två kuddar, två kuddfodral, två ljuslyktor, ramar, en vattenkanna och en massa färgglada sugrör. Under kvällen tog vi hand om sjuka Conrad och blev en tidig kväll för mig då jag var i säng redan vid tolv.
   Igår hade jag en mysig morgon med söta Conrad. Sedan åkte vi till Outlet och tittade runt. Den här gången fick jag med mig ett par nya promenad skor samt en ljuslykta till balkongen. På kvällen beställde vi hem kinamat/sushi och efter det kom Therese över. Vi gjorde oss i ordning och sedan åkte vi in till stan och klubbade. Hade en grym kväll och vi drog när klubben stängde. Blev den jobbiga nattbussen hem och det var pina kan jag lova. Hamnade i säng halv sex och idag mår jag som jag förtjänar. Ciao<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback