Valborg

Det var planerat att vi tjejer skulle kolla brasan nära mig och sedan sitta hemma och ta några drinkar och äta gott. Men så blev inte fallet. Jag började med att äta middag på Emils med Nick och Victor, sedan fick jag skjuts hem. Strax efter åtta hämtade de upp mig, Therese och Paula och så fick vi skjuts till stan. När de åkte vidare gick vi till en brasa vid Riddarholmen. Det var även folk som uppträdde, någon som uppträdde med eld, olika stånd med mat, lotter och godis. Det var riktigt mysigt. Vid elva tiden kom några vänner till Therese och vi alla satte oss vid den nästan slocknade brasan och umgicks. Sedan tog vi tåget till jakan och drog till PG en stund. Så är riktigt nöjd med min Valborg. Ciao<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback