1h&21 min powerwalk

I onsdags var jag ute på en powerwalk själv precis som på måndagen. Saknar min träningskompis men vi har inte mått så bra någon av oss och därför har vi inte kunnat gå på länge. Trots det gick jag 1h&21 minuter, 10.40 km och brände 890 kalorier. Det var kallt men det var så himla skönt att gå. Jag gick en runda jag aldrig gått förut vilket var lite kul. Dock skulle jag nog undvikit promenaderna även förra veckan då jag direkt åkte på förkylningen igen. Nu har jag varit sjuk i ca 3 veckor och det är inte lätt att låta bli att träna när man är så van att träna. Det är faktiskt riktigt jobbigt och så får jag sjukt dåligt samvete. Men det gäller att hålla ut och bli frisk så fort jag kan. Förhoppningsvis ska jag gå en powerwalk med Angelica imorgon om jag är frisk. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback