Ännu en helg som sprang iväg

I fredags kom Therese över på kvällen. Vi lyssnade på musik, jag sminkade henne lite och vi hade det trevligt innan vi drog till PG. Där beställde vi lite dricka och satt och snackade. Sedan kom lite vänner till Therese och efter ett tag träffade jag även på Jens och några till. Sedan tog vi en spontanare till MP. Blev några drinkar och en massa dans. En riktig rolig kväll.
 
 
Blev sovmorgon till två på lördagen. Sedan bar det av till Kista med Frida. Köpte nytt smink och käkade middag sedan åkte vi till Jakan där jag mötte upp Natali. Jag och Natali drog hem till mig där vi gjorde drinkar och drack shots. Vi lyssnade på musik och fixade oss sedan blev vi upphämtade av Andreas. Vi åkte förbi honom där han fixade sig sedan åkte vi vidare till Stavve och Sammy i Sumpan. Vid ett tiden tog vi oss till Garbo. Väl där mötte jag även Vendela. Det blev en massa dans och alldeles för mycket alkohol för min del. Men hade grymt roligt. Strax innan stängning drog vi hem till Stavve igen. Under natten och dagen därpå mådde jag som jag förtjänade. Och hur jag fick ett stort svullet blåmärke på benet har jag ingen aning om. Men verkligen en så rolig kväll.
 
 
 
Under dagen på söndagen fick vi skjuts hem. Somnade ett par timmar hemma och krigade mig upp vid fyra för att inte hamna i fel rytm. Sedan var jag så seg i kroppen att jag inte hade ork till någonting. Vid halv sex kom Adam över. Så jag tog en dusch och sedan gick vi till Sibylla för att äta. Efter det drog vi hem till mig igen och kollade Solsidan och myste hela kvällen tills han drog hem vid halv tolv. Så jag sammanfattar helgen som riktigt grym och händelserik. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback