Ännu en vecka har gått

Hinner knappt med veckorna längre, de rusar iväg. Och inte hinner jag blogga heller. Har dessutom tappat suget för bloggandet men försöker uppdatera någon gång i veckan iaf. Har varit förkyld hela veckan men ändå jobbat och haft mig. Har varit helt slut på kvällarna och inte orkat göra så mycket. Det är inte lätt att hålla sig frisk i detta väder när man även jobbar med små barn. Sedan får man väl skylla sig själv lite när man självmant gosar med barnen trots deras snoriga näsor, haha.
 
 
I fredags jobbade jag till fyra sedan åkte jag hem och fixade lite saker innan Therese kom över vid åtta tiden. Vi förade hos mig och sedan åkte vi till MP. Dani M uppträdde och MP var fullt med folk och bekanta ansikten. Det var roligt och Dani var grym. Vid två tiden kände vi att det räckte, speciellt med tanke på att jag var sjuk och Therese började bli sjuk. Väl hemma blev det lite snack med Adam och sedan lite serie tittande. Somnade vid fem tiden.
 
 
I lördags sov jag till ett och låg kvar i sängen till tre. Var helt seg i kroppen och super hes. Adam kom över på eftermiddagen och så drog vi och käkade på La Familia. Efter maten hamnade vi i matkoma en stund men med lite musik kom vi på fötterna igen och drog till PG där Adam mötte sina kompisar och jag mötte mina. När PG stängde så drog jag och Adam hem till mig och började kolla på filmen Dumma mig 2. Det slutade med att vi däckade så vi gick och lade oss i sängen istället.
 
 
På söndagen sov vi ut och sedan myste vi hela förmiddagen. Vid tre tog vi oss till Ica och köpte ingredienser till våfflor och så gick vi hem och lagade det tillsammans. Det var gott och mysigt. Sedan kollade vi klart på filmen och bara njöt av att ta det lugnt. På kvällen såg vi på Solsidan och vid elva tiden drog han hem. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså vad söta ni är tillsammans!! :*

Svar: Tack :)!
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback