Helgen

I fredags hade vi arbetstidsförkortning så jag slutade jobbet strax innan ett. Åkte till jakan och lämnade tillbaka en kjol och sedan åkte jag hem. Mamma kom i torsdags på besök och stannar tills imorgon så var med henne och hundarna en stund sedan fixade jag mig för att ta tåget till Uppsala. Väl där mötte jag Nike, Linnéa och Malin. Vi drog och käkade middag på Interpool där vi även pratade om allt möjligt. När vi kände oss klara där gick vi förbi en klubb där Linnéas kille var och sa hej innan vi drog vidare. Klockan började bli mycket så vi bestämde oss för att säga hejdå. Jag tog tåget tillbaka och var framme i jakan strax efter ett. Där mötte jag Adam och André. Jag och Adam åkte till mig där han däckade direkt.
 
 
 
På lördagen var jag med mamma och hundarna efter att Adam åkt. Mötte upp Paula och handlade sedan åt vi hemma hos mig med mamma. På kvällen kom Adam över. Vi tog en promenad i dimman, åt godis och kollade klipp på youtube innan vi somnade i soffan.
 
   På söndagen åkte jag till jakan där jag sa hejdå till Adam och mötte upp Mathilda. Vi käkade på BK och sedan åkte jag till Ica för att hämta ut min Glossybox. Väl hemma var jag med mamma en stund innan jag gick en powerwalk i regnet med Angelica. När jag kom hem fick jag fixa mig fort sedan gick jag och mamma och mötte upp min bror för att äta på restaurang. Kom hem sent och satt och drack kaffe och pratade en stund med de sedan gick jag och lade mig. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback