Sovsällskap

Den här veckan har verkligen gått sjukt fort. Blev förkyld förra helgen vilket resulterade i att jag varit super trött och seg hela veckan. Och har dessutom inte kunnat gå en enda powerwalk så har haft dåligt samvete över det, men är man sjuk så är man. Nu är jag i princip frisk och imorgon är det fredag så jag ska inte klaga.
   Igår kom Adam över på kvällen. Vi bestämde att han skulle sova här trots att det var onsdag och det var super mysigt. Skrattade hela kvällen och somnade sent så var lagom trött när vi gick upp imorse. Jag fick skjuts till jobbet av han och André och sedan jobbade jag 8-17. Tog sällskap med Frida hem och har tagit hand om tvätten och disken nu under kvällen. Nu ska jag kolla serier och bara vila och eventuellt lägga mig tidigt. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback