Tråkig fredag

Den här veckan gick snabbare än snabbast. Helt plötsligt var det fredag. Jag hade verkligen sett fram emot det. Tanken var att jag och Adam skulle käka och sedan dra på bio. Men Adam var hemma och förkyld så jag åt hembakad pizza med pappa och brorsan själv istället. Efter maten skulle Adam komma ändå. Och jag började må illa. Sedan gick det utför då jag spenderade kvällen med att spy. Har antagligen åkt på magsjukan som går på jobbet. Fick i alla fall be Adam åka hem igen vid tolv och sedan gick jag och lade mig vid ett. Tråkig fredag måste jag säga..
   Idag har jag lite planer och har hitills inte mått illa. Men ska vänta ett tag och se innan jag bestämmer mig för vad som händer. Vill ju helst inte att en hel helg går till att ligga i sängen. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback