50 min powerwalk.

Igår blev det ingen powerwalk då jag hade fullt upp med annat. Men idag var det dags för mig och Angelica att gå som vanligt på måndagar. Men så var det det här vädret med massa regn och blåst. Så Angelica hade ingen lust vilket ledde till att jag inte heller hade någon lust. Så messade jag med Adam och då skriver han " Det handlar inte om lusten utan om viljan". Och då kände jag direkt att han har en poäng, jag vill ju det här. Så jag gick en powerwalk hem till honom i Skälby och sa hej sedan gick jag tillbaka. Det tog 50 minuter och var 6,67 km. Jag brände 583 kalorier. Och med detta vill jag säga att ge inte upp, har du viljan så går det, man behöver bara bli påmind ibland. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Isbon du är så duktiiig!! Kämpa på! Önskar också att jag hade den viljan haha ;) btw gillar rutan som dyker upp när man försöker högerklicka lol

Svar: Tack finis :D! Haha du har den från och till och du är dö snygg! Hahahaha, ja den är mest till för att retas ;)!
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback