Firat systerson och storebror

Nästa vecka fyller min systerson 1 år och min storebror 27 år. Så idag firade vi båda två samtidigt. Vi började med att dricka lite bål medans de öppnade paket. Sedan bjöd pappa på en tre rätters middag. Där satt vi och pratade en lång stund innan vi satte oss i sofforna och drack kaffe och pratade lite till. Jag och min bror delade fåtölj då vi båda envisades om att sitta där och ingen ville flytta på sig. Men lite mysigt var det även om det var trångt. För en stund sedan åkte alla hem och min syster och hennes familj gick och lade sig. Själv ska man väl också lägga sig snart så att man orkar upp imorgon för att säga hejdå till syrran som åker hem. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback