Helgen

Stannade hemma från jobbet även i fredags då jag fortfarande var magsjuk under torsdagskvällen. Sov ut på morgonen och låg bara i sängen hela dagen. Kände mig typ frisk men passade på att vila, illamåendet dök upp lite då och då. Vid åtta tiden på kvällen kom Frida över för att kolla idol med mig. När hon drog så kom Adam över för att spendera natten här.
 
 
   På lördagen segade jag och Adam hela dagen. Strax innan sex gick vi till Ica och sedan åkte han hem till sig och jag till mig. Åt middag och fixade mig sedan fick jag skjuts in till stan av Andreas och hans kompis. Blev avlämnad hos Emma som väntade med en flaska rosé. Jag passade på att sminka henne medans vi förade och strax innan tolv drog vi ut. Vi drog till Ett ställe som ligger på söder. Där dansade vi och hade grymt kul. Efter ett tag kom Andreas med en kompis och joinade oss. När klubben stängde så drog jag hem till Emma. Det blev ett kort besök innan jag mötte upp Adam som också var i stan. Tillsammans med hans tjejkompisar tog vi taxin hem. Vi hamnade i säng strax innan sex och var helt döda.
 
 
 
   Idag vaknade vi strax innan två. Segade även denna dag då vi var helt trötta. Men vi satt på balkongen med massa filtar när solen var framme vilket var riktigt mysigt. Vid fyra åkte han hem och jag gjorde mig i ordning innan jag drog till Ica. Efter Ica bytte jag om och gick sedan ut på en powerwalk med Angelica. Kom hem och tog en dusch innan Solsidan och sedan åt jag mat. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback