Lång arbetsdag

Idag jobbade jag från 7.3o-19.oo. Paula skulle jobba på mitt jobb idag igen och vi samåkte med min kollega (vår granne) till jobbet. Slutade egentligen tre idag men jobbade över och förberedde inför bild lektionen imorgon. Sedan hade jag och Frida ca en halvtimme på oss att relaxa och äta en Tasty's smörgås som jobbet bjöd på innan vi gick tillbaka till barngruppen. Vi stängde tillsammans halv sex och drog direkt till personalmötet som sedan slutade sju. 11 timmars jobb alltså, börjar bli en vana. Fick skjuts hem och har precis satt mig vid datorn för att andas ut en stund. Imorgon börjar jag tidigt så blir till att gå och lägga sig tidigare idag. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback