Magsjuk

Idag blev det en kort arbetsdag för mig. Har haft illamående sedan i måndags men ändå krigat mig till jobbet varje dag. Både i tisdags och onsdags spydde jag lite men mådde inte så pass dåligt att jag inte skulle klara av att jobba. Men i morse när jag vaknade kände jag direkt att jag mådde sämre. Åkte till jobbet och klarade bara av att vara där en timme sedan var jag tvungen att åka hem. Det är ju typiskt att man blir magsjuk nu, men det är ju sånt som hör till när man jobbar med barn. Har kunnat undvika att bli magsjuk innan och när det gått magsjuka har jag ätit vitpeppar och lyckats hålla mig frisk. Men nu kom det så plötsligt. Så jag åkte hem, vilade en stund och gick sedan till Ica med Paula för att köpa blåbärssoppa och bröd. Har ingen större aptit och har läst vad som är bra för magen när man är magsjuk och då var det bland annat detta. Har legat i sängen med laptopen hela dagen. Sov tre timmar och har bara mått skit. Länge sedan jag var så sjuk att jag bara ligger i sängen. Men jag får hoppas det går över snart. Jag har ju mina fina vänner och familj som skriver fina sms som tröst. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: dinprins

SÅ JÄVLA SEXIG!!!

Svar: <3
Isabelle Bongcam

2013-10-17 @ 23:50:46

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback