Mys helg

I fredags jobbade jag 7.oo-16.oo och tog sällskap med Frida hem. Väl hemma vilade jag en stund sedan gav jag mig ut på en kort powerwalk innan middagen med pappa som är här denna helg. Efter maten kom Paula över och vi kollade på Idol tillsammans. När Idol var slut så gick hon hem och jag åkte och hämtade upp Adam. Vi gjorde inte så mycket utan gick och lade oss rätt tidigt.
 
   I lördags segade vi som vanligt. Blev lite tv och frukost i sängen. När han åkte hem så åkte jag till Kista med Paula. Vi kollade i affärerna och käkade middag. Hittade inget till mig själv utan det blev presenter till min bror och min systerson som fyller år snart. Vi åkte strax innan de stängde och var hemma vid nio tiden. Då satt jag och kollade på serie och åt kesella med hallon. Vid halv tolv mötte jag upp Adam. Vi satte på filmen Step Brothers. Var så himla trött att jag halvsov under filmen så Adam stängde av vid två tiden och så gick vi och lade oss. Däckade direkt.
 
   Idag vaknade jag pigg och glad vid elva tiden. Kollade på tv, åt frukost och spelade mario kart wii i sängen hela dagen. Riktigt mysigt. Vid halv fem åkte Adam hem och jag har påbörjat städningen här hemma. Tog en kort paus nu och ska strax äta middag med pappa. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback