Ny vecka

Då var det måndag igen. Samåkte med min kollega och jobbade 7.3o-16.oo. Idag fick jag hoppa in på en annan avdelning med de större barnen. Kul att lära känna dem och se hur de arbetar där men samtidigt saknade jag mina små. Efter jobbet samåkte jag hem och mötte direkt upp Paula. Vi gick först förbi posten och sedan promenerade vi till jakan. Jag köpte hårfärg och sedan tog vi bussen tillbaka. Direkt när jag kom hem bytte jag om till träningskläder och drog ut på en powerwalk med Angelica. Kom hem vid åtta och åt middag. Sedan färgade jag håret (min vanliga blonda) och tog en lång dusch. Nu ska jag väl strax hoppa i säng. Imorgon har jag en lång dag framför mig. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback