Tuff start på veckan

I morse vaknade jag pigg och glad. Åkte till jobbet och jobbade 7.3o-16.oo. Men under dagen försvann mitt humör och blev sjukt trött. Hade fullt upp på jobbet och blev nerspydd över hela mig, utan ombytes kläder (som tur var fick jag låna Fridas extra kläder!) vilket inte var det roligaste. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och sedan gick jag och handlade med Paula. Kom hem och lagade mat och sedan gick jag ut på en powerwalk med Angelica. Väl hemma igen tog jag en dusch, hängde upp tvätt, diskade och nu har jag precis suttit och ätit lite hemmagjord vaniljkesella/hallon glass och druckit den goda Loka med pepparkakssmak. Är helt slut i kroppen och har knappt hunnit vila idag. Ska strax gosa ner mig under täcket och bara sova. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback