Fast & Furious 6

I torsdags såg jag äntligen Fast & Furious 6, som jag längtat. Femman var ju en stor favorit och trodde det var sista filmen, det hade den passat till att vara. Men jag kunde inte låta bli att bli glad när det skulle komma en sexa. Anledningen till att jag inte såg den på bio var för att antingen hade alla redan sett den eller så var de inte intresserade av att se den. Så när jag var hemma och sjuk passade jag på att se den hemma. Det är ju alltså en fortsättning på tidigare filmerna. Den här gången hjälper gänget polisen Hobbs att jaga en brotts-organisation av dödligt skickliga förare genom 12 länder. Enda skälet till att de gick med på att hjälpa Hobbs var för att de fått kännedom om att Letty (Doms flickvän, som de trodde var död) lever och jobbar med den onda sidan. Återigen en grym film med mycket action. Och att alla huvudpersoner är grymt snygga gör bara filmen ännu bättre. Och det bästa av allt måste nog ändå vara att det kommer en sjunde film också. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback