Frozen yoghurt

I måndags var jag ledig så passade på att åka och julhandla med Shin och hennes syster Kim. Hittade lite smått och är nu snart klar med all julshopping. Vi tog en middags-paus och avslutade det hela med frozen yoghurt.
   Sedan har jag jobbat hela veckan. I tisdags fick jag veta att jag inte blir förlängd på jobbet, vilket innebär att min sista dag blir den 11 januari. Samma vecka som jag ska vara utflyttad ur huset. Så mitt liv är väldigt kaos just nu och vissa dagar vill jag nästan ge upp allt. Men är så himla tacksam för mina vänner,kollegor och Adam som verkligen försöker hjälpa mig och stöttar mig. Nu är jag ledig i helgen och ska försöka utnyttja det till max. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louize

Har du prövat söka jobb inom vården behövs alltid folk där.
Hoppas det löser sig :)

Svar: Inte alls intresserad av att jobba inom vården tyvärr. Men har lite back up planer iaf, tack. :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback