Jul shopping

Jobbade i måndags och sedan var jag ledig i tisdags och idag, riktigt skönt. Igår åkte jag in till stan med Shin och Emma för att shoppa julklappar. Blev inte mkt julklappar men lite julpynt till mig själv, haha. Vi avslutade shoppingen med middag på Pub Anchor innan det blev hemfärd. Hade myskväll med min fina Adam resten av kvällen.
   Idag följde han med mig till tandläkaren då jag skulle fylla i min trasiga tand. Underbart att ha det gjort nu även om det var as dyrt för en sån liten bit. Sedan blev det en varsin grillmacka till frukost innan vi åkte hem till mig för att mysa en stund. På eftermiddagen åkte jag till Kista galleria med Shin för att fortsätta jul-shoppingen. Hittade lite till men har fortfarande en massa kvar. Blev middag på den grekiska innan hemfärd.
   Nu sitter jag och har precis kollat dagens ph-avsnitt. Tänkte snart lägga mig i sängen med en varm vetekudde på min onda nacke och kanske internetshoppa lite innan jag måste sova. Imorgon är det dags för jobb igen.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback