Julafton och juldagen

Jobbade måndag och tisdag och sedan var det dags för julafton. Vaknade brevid min underbara pojkvän på morgonen. Vi drack kaffe med marshmallows och öppnade julklappar från varandra. Av honom fick jag ett par örhängen från Tory Burch som jag suktat efter ett bra tag. Fick även ett presentkort på 30 min professionell massage och en liten glas-nalle som håller i ett hjärta. Av mig fick han en Gant klocka, en onepiece från River Island, ett personligt armband och en portabel mobilladdare. När vi hade öppnat alla paket så åkte vi hem till hans farmor och farfar där några i hans pappas släkt befann sig. Vi åt jullunch, kollade på Kalle Anka, öppnade paket och hade det mysigt. Sedan åkte jag och Adam till min bror som hade en liten fest. Var där ett tag innan vi drog till mig för att sova.
   På juldagen jobbade jag 10.5o-17.2o sedan hämtade Adam upp mig så att vi kunde åka till min farmor och farfar i Uppsala. Där var även min pappa och Lotta, min farbror och min bror. Blev god middag, presentöppning och mys. Fick så himla mycket fint. Bland annat ett armband från Marc by Marc Jacobs och ett till par örhängen från Tory Burch av pappa och Lotta. Nöjda och glada åkte vi hem vid ett på natten och somnade hos mig.
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback