Sjuk

Mina lediga dagar gick snabbt. Blev lite julshopping och även mys med Adam såklart. 
   I torsdags när jag vaknade så mådde jag riktigt riktigt dåligt. Det resulterade i att jag kom lite sent till jobbet och det var en pina att ta sig igenom dagen. Endast 6 timmar jobb men eftersom jag mådde så dåligt så kändes det som en evighet. Däckade i sängen direkt när jag kom hem. Vid nio tiden kom Adam över med sushi. Sedan kollade vi på film. Febern var inte nådig och jag blev bara värre och värre. Adam åkte hem någon gång vid ett och då somnade jag direkt. 
   Mådde mycket bättre idag men fortfarande febrig, snuvig, hostig, huvudvärk och seg i hela kroppen. Tog mig till jobbet trots det och tog mig igenom ännu en jobb-dag. Kom precis hem och ska kolla ngt avsnitt serie innan det blir sängdags. Imorgon börjar jag tidigt och hoppas på att vara ännu bättre. 
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Var gärna med och tävla om valfri bikini från to die for :D http://linneajosefin.forme.se/2014/december/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comments


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback