Weekend

Efter jobbet i lördags åkte jag med Shin till mitt sushi ställe i Viksjö. Blev en massa god mat och mycket skratt innan vi åkte hem åt varsitt håll. Någon timme senare möttes vi upp igen på tåget in mot stan. Även Emma var med. Vi började med några drinkar på East och fick sällskap av Niklas, Dennis och Jocke. Vid två drog vi vidare till Amba där vi dansade loss tills stängning. Avslutade med ett besök på donken innan taxin tog oss hem.
   Efter några få timmars sömn var jag tvungen att gå upp och ta mig till jobbet. Helt hes efter att ha festat med en förkylning i kroppen. Gick segt på jobbet men jag överlevde tack vare mina fina kollegor. Efter jobbet blev jag upphämtad av Adam och vi åkte hem till mig.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback