Alla hjärtans dag och annat mys

I torsdags träffade jag Malin och åkte in till stan. Vädret var hemskt så vi var inte där speciellt länge. Men det var kul att träffa henne då vi sällan hinner ses. På kvällen kom Adam över och myste.
   I fredags var det alla hjärtans dag. Jag och Adam vaknade sent och slappade hela förmiddagen. Sedan åkte vi och hämtade ut ett paket till mig. När vi hämtat det så åkte han hem till sig och jag till mig. Fixade mig lite och sedan möttes vi upp igen. Blev en grekisk middag på restaurang. Till förrätt åt vi friterad calamari, nytt för mig men det var helt okej. Och till varmrätt blev det kyckling souvlaki med ris, tzatziki, bröd, hummus och ett glas vin till det. Efter middagen åkte vi hem till mig för film-mys med popcorn.
   På lördagen mötte vi upp min brorsa på Ica där vi handlade och åt frukost/lunch. Även Paula kom och mötte oss en stund. Sedan gick jag, Adam och min bror hem till mig där de spelade kort medans jag öppnade ännu ett paket jag hämtat på posten. Därefter lagade vi middag. Jag stod för salladen, Adam för klyftpotatisen och min bror för Lövbiffen som var panerad och fylld med ost och rödvinssåsen. Riktigt gott och mättande. Under kvällen drog killarna och köpte gott och jag städade köket och bakade en kladdkaka. När de kom tillbaka fixade de min hylla jag inte hade byggt klart och sedan blev det film och en massa onyttigt och vi åt så att vi nästan sprack. Efter filmen åkte brorsan hem och jag och Adam låg i mat-koma och påbörjade en ny film.
   Idag tog vi en ännu längre sovmorgon. Åt bacon och äggröra till frukost och kollade klart på filmen från igår. Sedan myste vi bara hela dagen. Vid sju tiden åkte Adam hem och jag tog en tur till Ica. Har precis ätit middag och nu väntar en lugn kväll i min ensamhet. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback