Banan-protein plättar

Var på bra humör när jag vaknade imorse och solen lös in. Så bestämde mig för att göra en riktig lyx frukost. Improviserade lite och resultatet blev väldigt bra. Tänkte göra bananplättar och eftersom jag har ett proteinpulver som snart går ut passade jag på att använda det också. De påminde om mina proteinpannkakor som även de är goda. Så är ni sugna på nyttiga plättar så har ni receptet nedan.
 
Plättarna:
2 ägg
1 banan
1/2 dl proteinpulver (jag använde whey-80 i smaken cookies&cream)
 
Topping:
Vanilj kesella
Varma hallon
Blåbär
 
Mixa bara ihop ingredienserna till plättarna tills det blir en jämn smet. Sedan steker du det och toppar med goda saker. Jag valde att ha nyttig topping men man kan även ha sylt eller socker om man känner för det. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback