Dubbel träning

Imorse blev jag överraskad av en Adam som kom och knackade på. Vi umgicks en stund sedan hämtade Fredrik upp honom och jag fick skjuts till gymmet. Där började jag med 15 min powerwalk på bandet. Brände 132,2 kalorier och gick 1,77 km. Sedan blev det 1 timmes styrka. Ben och rumpa. Tyvärr så har jag sträckt vänstra rump-muskeln så hade riktigt ont och kunde inte träna så hårt som jag ville. Avslutade med 10 minuter stretch. Hängde kvar en stund med Mathilda och sedan tog vi sällskap en bit hem.
   Åt middag och vilade magen sedan gick jag ut på en powerwalk med Angelica. Kunde dock inte gå så fort pga sträckningen så haltade från och till. Men vi gick 6,64 km på 59 minuter och brände 534 kalorier. Ciao<3

 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback