Firat Becca

I fredags hängde jag med Therese och hennes syster Becca till Jakan där vi kollade runt. Köpte på mig lite smycken på rean och en fin lång kofta. Sedan tog vi en lunch på favorit stället Tasty's. Blev en runda på Systemet för att köpa dricka till lördagens bravader och sedan åkte vi hem till dem. Satt och slöade där tills jag fick skjuts hem vid åtta tiden. Sedan blev det ensamtid för min del framför en animerad film. 
   På lördagen gick jag till Ica med Paula där vi mötte upp Becca, Therese och Steven. Vi åkte hem till mig där jag sminkade Becca och Paula gjorde hennes hår. När de åkte hem så fixade jag och Paula oss sedan drog vi hem till Becca där vi var en massa folk som firade hennes födelsedag. Det blev mycket sång, dans och skratt. Under kvällen joinade även min bror. Vid elva tiden tog vi taxi till Pg där det var fullt ös. När de stängde tog vi oss vidare till Mp där det var fullsmockat eftersom Ken Ring var där och uppträde. Mötte fina Natali och Simon väl inne på klubben och dansade tills stängning. Tog bussen hem och började hänga och vika tvätt. Kom inte i säng förens vid fem tiden. Men det var en riktigt bra kväll. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback