Glossybox Januari

Det här med att uppdatera bloggen inom alla kategorier är något jag varit sämst på. Har inte alls orkat eller haft lust med det. Men nu har lusten angående mina glossyboxar kommit tillbaka. Jag orkar inte blogga om de jag "missat" att skriva om. Men tänkte blogga om Januari's vilket var den senaste. Temat på boxen var "Fresh Start" eftersom det var en ny start på året. Ciao<3
 
 
 
Innehållet:
 
Benefit Cosmetics The POREfessional - mirakel primer som minskar porer
Sumita Brow Set - brynpenna som fixerar brynen
Revlon Professional Equave Hydra Nutritive Detangling Conditioner - leave-in balsam
Garnier Skin Naturals 2in1 Eye Make-Up Remover - sminkborttagningsmedel som vårdar
Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine - lyxig tandkräm som tar bort missfärgningar upp till 90%
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback