Gym & Powerwalk

Idag blev det endast 10 minuter kondition på gymmet då jag visste att jag skulle ut och gå sedan. Körde på crossen och brände 227 kalorier. Sedan mötte jag Mathilda och vi körde en timmes styrka. Ben och rumpa, mest rumpa blev det idag. Satan vad vi körde, så himla skönt och roligt att träna med henne. Har redan träningsvärk. Avslutade med 10 minuter stretch.
   Efter middagen hemma så gick jag ut på en powerwalk med Angelica. Vi gick 7,77 km på 1h&7 minuter och brände 638 kalorier. På slutet av promenaden blev det typ minusgrader och skit kallt. Vi andades ut "rök" och Angelicas luva fick frost, helt sjukt. Men det var en bra träningsdag även idag. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback